FAQ

FAQ

HUREN

Wat gebeurt er nadat ik besteld heb?

Na uw online reservering controleren wij persoonlijk uw bestelling en ontvangt u binnen 24 uur een orderbevestiging. Er zal er ten alle tijden contact worden opgenomen voor een persoonlijke bevestiging.

Hoe werkt een huurdag?

Een huurdag betreft 24 uur. Wij komen altijd in overleg de spullen een dag eerder bezorgen en na de huurdag weer ophalen. Wij nemen zelf contact met U op om dit te bespreken.  

Kan ik een bestelling annuleren / wijzigen?

Een bestelling kunt u tot 96 uur voor de huurdatum kosteloos annuleren. Hier na betaald u 50% van de orderwaarde aan annuleringskosten. Indien u materialen wilt toevoegen aan uw reservering, dan kan dit uiteraard. U kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen.

BEZORGEN EN AFHALEN

Hoe werkt de bezorgservice?

Geen zin om de gehele dag thuis te zitten wachten op je bestelling? Laat jouw bestelling op afspraak bezorgen.

De koeriersdienst levert op de begane grond. Trappen, liften en lange loopafstanden hebben een afwijkend tarief en moet altijd van te voren worden aangegeven. De bestelling is verpakt op rolcontainers en in kratten. De materialen dienen bij ophalen op de zelfde manier klaar te staan zoals ze zijn afgeleverd. We verwachten de verhuurmaterialen weer schoon retour, behalve de borden, bestek en glaswerk.

Kunnen jullie in de avond leveren?

In overleg in het mogelijk om de materialen in de avond af te leveren. Neem contact op voor meer informatie.

Kan ik ook zelf afhalen en terugbrengen?

Uiteraard kunnen bestelling bij ons kosteloos worden afgehaald, u dient altijd van te voren te reserveren en een afspraak te maken.

BETALING EN BORG

Hoe kan ik voor mijn bestelling betalen?

Pinnen

Betaal je liever pas wanneer je echt de spullen in huis krijgt? De zogenoemde Rembours optie bieden wij ook aan, je betaalt het gehele voorschot aan de bezorger. Heb je na afloop nog dranken over? Vergeet dan niet om een briefje bij te voegen met de rekening gegevens.

Er worden voor deze betaalmethode 1-2 procent van de orderwaarde in rekening gebracht.

Bankoverschrijving of Ideal

Het is mogelijk om van tevoren te betalen via bankoverschrijving. Dit staat uiteindelijk vermeld op de orderbevestiging.

Op factuur

Bedrijven en organisaties kunnen op rekening afnemen, we schrijven achteraf de rekening voor de daadwerkelijk genoten diensten. Voor uw crediteuren administratie is het mogelijk om een inkoopnummer, -referentie of kostenplaats door te geven. Deze zullen wij vermelden op de factuur.

Voor een te late betaling geldt een toeslag van € 12,95 handelingskosten.

Cash

Uiteraard is het ook mogelijk om een cash betaling te doen bij de bezorger. U ontvangt dan een direct een bon voor uw eigen administratie.

Moet ik borg betalen?

Ja, wij rekenen borg bij elke bestelling. De borg moet altijd contant overhandigd worden bij levering. Het kan zijn dat bij afhalen om een kopie van uw legitimatie word gevraagd.

SCHOONMAKEN EN SCHADE

Wanneer is er sprake van schade?

Gebruikssporen en slijtage op de gehuurde materialen wordt bij ons niet aangemerkt als schade; mocht er sprake zijn van krassen of beschadigingen als gevolg van onzorgvuldig gebruik, dan wordt dit gerekend als schade en worden de kosten aan je doorberekend. Als je de apparatuur bij ons terug komt brengen moet het in dezelfde staat zijn als wanneer je het bij ons komt ophalen. Mocht de apparatuur tijdens de huurperiode erg smerig worden, dan brengen we schoonmaakkosten in rekening.

Moet ik glaswerk, servies en bestek schoon inleveren?

Nee, wij begrijpen dat u daar geen zin in heeft. Wij verwachten dat u de servies, glaswerk en bestek ”veegschoon” inlevert, wij doen de afwas.

 OVERIG

Ik zou graag, als vaste klant, korting willen ontvangen. Kan dit?

Jazeker! Wij bieden onze vaste klanten de mogelijkheid aan om klantenkorting te ontvangen middels het aanmaken van een account. Als je in het verleden een van onze klantenkaarten had ontvangen, met bijbehorende korting, kan je het zelfde proces volgen en zal de korting worden gekoppeld. Je kan ook contact met ons opnemen via de e-mail.

Doen jullie ook aan sponsoring, ik wil graag iets doen voor het goede doel?  Wij hebben langlopende samenwerkingen met enkele goedgekeurde goede doelen waarvoor wij onze inzet ter beschikking stellen. Daarnaast zijn we uiteraard graag maatschappelijk betrokken. Vaak kunnen we bijvoorbeeld een extra maatschappelijke korting rekenen op de huur van onze materialen. Hiervoor ontvangen we graag jouw sponsorvoorstel wat wij zouden kunnen betekenen en wat daar eventueel in ruil voor wordt geboden. Zie voor verdere info onze sponsorpagina.