Huren

Wat gebeurt er nadat ik besteld heb?

Na uw online reservering controleren wij persoonlijk uw bestelling en ontvangt u een orderbevestiging. Er zal er ten alle tijden contact worden opgenomen voor een persoonlijke bevestiging.

Hoe werkt een huurdag?

Een huurdag betreft twee kalenderdagen. Indien u ons kiest als bezorgdienst kan in overleg de materialen en dag eerder bezorgd worden.

Kan ik een bestelling annuleren / wijzigen?

Een bestelling kunt u tot 72 uur voor de huurdatum kosteloos annuleren. Indien u materialen wilt toevoegen aan uw reservering, dan kan dit uiteraard. U kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen.

Bezorgen & afhalen

Hoe werkt de bezorgservice?

Geen zin om de gehele dag thuis te zitten wachten op je bestelling? Laat jouw bestelling op afspraak bezorgen.

De koeriersdienst levert op de begane grond, trappen en lange loopafstanden hebben een afwijkend tarief.
De bestelling is verpakt op rolcontainers en in kratten. De materialen dienen bij ophalen op de zelfde manier klaar te staan zoals ze zijn afgeleverd. We verwachten de verhuurmaterialen weer schoon retour, behalve de borden, bestek en glaswerk.

Kunnen jullie in de avond leveren?

In overleg in het mogelijk om de materialen in de avond af te leveren. Neem contact op voor meer informatie.

Kan ik ook zelf afhalen en terugbrengen?

Uiteraard kunnen bestelling bij ons kosteloos worden afgehaald, u dient altijd van te voren te reserveren en een afspraak te maken.

Betaling en borg

Hoe kan ik voor mijn bestelling betalen?

Pinnen

Betaal je liever pas wanneer je echt de spullen in huis krijgt? De zogenoemde Rembours optie bieden wij ook aan, je betaalt het gehele voorschot aan de bezorger. Heb je na afloop nog dranken over? Vergeet dan niet om een briefje bij te voegen met de rekening gegevens.

Er wordt voor deze betalingsmethode geen administratiekosten in rekening gebracht.

Bankoverschrijving

Het is mogelijk om van tevoren te betalen via bankoverschrijving. Dit staat uiteindelijk vermeld op de orderbevestiging.
Er wordt voor deze betalingsmethode 1.95 in rekening gebracht.

Op factuur

Bedrijven en organisaties kunnen op rekening afnemen, we schrijven achteraf de rekening voor de daadwerkelijk genoten diensten. Voor uw crediteuren administratie is het mogelijk om een inkoopnummer, -referentie of kostenplaats door te geven. Deze zullen wij vermelden op de factuur.

Er wordt voor deze betalingsmethode € 1,95 (14 kalenderdagen betalingstermijn) in rekening gebracht.

Voor een te late betaling geldt een toeslag van € 12,95 handelingskosten.

Cash

Uiteraard is het ook mogelijk om een cash betaling te doen bij de bezorger. U ontvangt dan een direct een bon voor uw eigen administratie.

Moet ik borg betalen?

Nee, bij ons betaal je geen borg. U kunt bij levering het totale huurbedrag pinnen of vooraf per bank de betaling overmaken. Als u een reservering bij ons komt ophalen word er wel borg in rekening gebracht. Dit zal te allen tijde van te voren worden gemeld. Het kan zijn dat bij afhalen om een kopie van uw legitimatie word gevraagd.

Schoonmaken en schade

Wanneer is er sprake van schade?

Gebruikssporen en slijtage op de gehuurde materialen wordt bij ons niet aangemerkt als schade; mocht er sprake zijn van krassen of beschadigingen als gevolg van onzorgvuldig gebruik, dan wordt dit gerekend als schade en worden de kosten aan je doorberekend. Als je de apparatuur bij ons terug komt brengen moet het in dezelfde staat zijn als wanneer je het bij ons komt ophalen. Mocht de apparatuur tijdens de huurperiode erg smerig worden, dan brengen we schoonmaakkosten in rekening.

Moet ik glaswerk, servies en bestek schoon inleveren?

Nee, wij begrijpen dat u daar geen zin in heeft. Wij verwachten dat u de servies, glaswerk en bestek ”veegschoon” inlevert, wij doen de afwas.